zondag 1 september 2013

Oeps...



Langzaamaan druppelen er reacties binnen.

Els en Hero:
Ik heb jullie kaart gekregen en nu komt er een moeilijkheid .Het is de vraag of we bij jullie feest kunnen zijn want van 21 sept . tot 28 sept. gaan we naar Ameland. De enige mogelijkheid is om te kijken hoe laat de laatste boot naar Ameland vertrekt en we dan tijd hebben om eerst even bij jullie langs te gaan.
Misschien lukt dat ,hopen we.
Mijn pc. is kapot gepiest door een kat en is weggebracht,vandaar het gebruik van Hero’s pc.
Grtjs en liefs uit Enschede.
Els

Pieter en Jetty:
Hiiiiiii... geweldig leuk. Ik dacht echt dat Pieter de verjaardagskaart had gestuurd. Hij zat in Kopenhagen en toen hij belde bedankte ik hem voor de kaart. Toen zei hij niet welke kaart maar vroeg alleen maar of ik hem leuk vond.. begrijp jij het nog. De volgende dag kwamen er een paar vriendinnen en die waren enorm onder de indruk van zijn creativiteit.. Dus ik vroeg me helemaal niet af wie mij die kaart gestuurd had. Toen ik jouw mail kreeg begreep ik er niks meer van en we zitten nu samen in de auto omdat we een weekendje gaan kamperen en toen ik hem naar de kaart vroeg begreep hij er weer niks van.. Even dacht ik dat hij jou gevraagd en kaart voor hem te maken. Die foto is natuurlijk op jullie trouw feestje gemaakt. Ik dacht dat de foto gefotoshopt was.. Natuurlijk komen weg naar jullie feestje toe als getuigen mogen we zeker niet ontbreken. Goed dat ik niet dezelfde dag bedacht heb.
We zien elkaar de 21 ste en i ik ga naar de blog kijken..

Nancy en Vreni:
Nancy en ik komen in elk geval! Ik geloof dat er alleen wat onenigheid is tussen alle families over wie welke achternaam gaat gebruiken...

Tja... En waar we eerst nog dachten dat toch niemand het de moeite waard zou vinden om helemaal naar DHV (De Hoge Veluwe) af te reizen, zitten Ronald en ik er nu aan vast:
feessie voorbereiden!!

Inge


Geen opmerkingen:

Een reactie posten